SIDEMEN GUESS THE SONG CHALLENGE!

MoreSidemen

3,4 M megtekintés138

    • Sidemen: hufast.info
    Sidemen Clothing: www.sidemenclothing.com
    • Sidemen Twitter: Sidemen
    ---------------------------------------------------------------------
    Sidemen:
    • Miniminter: hufast.info
    • Zerkaa: hufast.info
    • Behzinga: hufast.info
    • Vikkstar123: hufast.info
    • TBJZL: hufast.info
    • Wroetoshaw: hufast.info
    • KSI: hufast.info
    edited by chipfat_

    Közzététel: 18 napja

    Megjegyzés

    1. bofooit gojo

      Fun fact: Harry would have been able to win on his own.

    2. Wei ting Yen

      no audio 13:50

    3. Bguy Vivy

      Simon looking a bit like Naruto....

    4. RxyaX

      If someone makes these songs playlist I’d appreciate if u drop the link below :)

    5. Naysi D

      6:45 is my JAM at this moment..WOW. 😮

      1. bofooit gojo

        Simon looks like English naruto

    6. Finn Dugmore

      People forget they filmed this after the price is right video and they did shots so jj is waved 😂

    7. Manas Batchu

      simon looks like naruto lmao

    8. Mia Woodcock

      These are the same teams from the old guess the song in 2018

    9. ProjectFilms

      this but 90s?

    10. Viha HenDam

      Harry sings like a god

    11. BootyBotto

      The copy right stopping don’t stop me now is so sad

    12. Cooper Greer

      I love how Josh’s picture for the OG’s is just himself while the others are aged up

    13. Alice Clifford

      Where did the sound go

      1. minij hooi

        Sadly Sidemen base it on views so this won’t be done again

    14. Theo R

      These guys play game shows together for a living. Nice

      1. minij hooi

        The shocking division family turn because dedication noteworthily reduce below a apathetic spleen. tall, sharp bag

    15. Jeppie_078

      no one: Simon: YuNg BoYs

    16. PLK

      I just realised in the og's icon josh is unedited xD

    17. gogeta sama

      Why is Simon dressed like Naruto

    18. Nelson F.R.

      The fact that they didn't even bother making Josh old is funny 😂

    19. Sp7r Har2n

      Simon looks like English naruto

    20. blueeagle24

      Who else plays along haha 🙌

    21. blueeagle24

      The violation they make jj and Toby old but leave josh the same 😂

    22. Akil Qayem

      Simon reppin naruto

    23. Prymasis

      Harry vs Josh

    24. he ge

      Tbh harry looking kinda buff

    25. Haha Haha

      Why Simon got a naruto sweater

    26. Ksj Dudh

      Ethan be like:im happy to be here

    27. Emily Griffin

      The shocking division family turn because dedication noteworthily reduce below a apathetic spleen. tall, sharp bag

    28. Freya Amethyst

      Sadly Sidemen base it on views so this won’t be done again

      1. Ksj Dudh

        Huh it great for the second channel

    29. Freya Amethyst

      Make this a series as it’s the songs are so relatable to us viewers and we like to see who can get it right and wrong.

      1. niduoe stre

        6:47 was amazing from Harry.

    30. Maximillian Igbanugo

      Am I the only one who knew Boogie Wonderland from the office

      1. niduoe stre

        Apparently it's falsetto night haha

    31. AGiNR

      Who else realised these are the same teams as the OG Guess the song challenge??

    32. Riegan Strachan

      Someone needs to edit ja in this he’s so funny

    33. Ahmad Yuda

      Only ksi who get my attention Ehem 2 diamond play button?

    34. Jacob Kaplan

      I hope they realized abc and I want you back are two different songs

    35. Saints

      They should have had Chunkz and Filly in this

    36. DJ peng

      Vik knows i got a feeling cus hufast.info/plan/vide/iaaTotBtqKWwpoU&ab_channel=Lachlan

    37. Monkeys Squad

      man vik is so annoyinggggg

    38. BrenX1

      I wonder if this was before or after price is right was filmed

    39. James Hayes

      12:20 was Kids by MGMT

    40. max kelly

      they mustve got a fat check for the mcdonalds sponsership

    41. Bradley Kater

      I like how they didn't edit Josh's face to be old

    42. Caoilinn White

      Apparently it's falsetto night haha

      1. Cassie

        btw its not copyrighted(to ses if its copyrighted or not, just test if you could download it or not)

    43. Hassan Shafeer

      6:47 was amazing from Harry.

      1. Cassie

        Harry sings well

    44. Max Purewal

      No mean to brag but I only needed half a second to get all of them right. :)

    45. Cassie

      I like how, when scoring, Harry Wick and Ethan are depicted as children, and JJ and Toby are depicted as elderly people))) And Josh remains the same

      1. Connor Thom

        U mean vick

    46. Brent Leonard Austria

      Simon looks like Naruto

    47. Gotchæ

      14:07 is where the sidemen video becomes demonetised from Ethan 🤣

    48. Jack Davies

      McDonalds Product placement

    49. Kai Armstrong

      Kai little kid on SoundCloud is fire

      1. Cassie

        Ups the editor of this video when they showed the song name and the teams they made jj and tobi old but kept josh the same

    50. joshua bastien

      I want you back , uptown funk , I got a feeling, boogie wonderland, shape of you, treasure, shut up and dance, see you again, I’m gonna be wreck it , 500 miles, omi- cheerleader, don’t stop believe in, summer of 69, somebody that I used to know , hey ya!, flo rida- my house , let’s groove, respect

    51. Masked I007

      No one Ksi:cAn wE get some drIll fAm 😭

    52. Jacob__55

      I love how Simon says “The __ guy”😂😂

    53. I9_Paragon

      At 13:47, when the sound cuts out HUfast has copyright strikes you too many times.

    54. bodoti qwiu

      I could easily have watched this for an hour and not gotten bored

    55. Celestial Covers

      Harry sings well

    56. Louiz Bads

      btw its not copyrighted(to ses if its copyrighted or not, just test if you could download it or not)

    57. Random_?

      Why does Simon look like Naruto?

      1. Aarush Acharya

        Yes i was also going to write in the comment

    58. Gustavo Lopez Aguado Juarez

      This the second time ive watched this, has the missing audio always been there or did they get copyrighted and deleted it afterwards

      1. bodoti qwiu

        I like how this was right after the guess the price video. Btw the sound cuts out a few times

    59. Moodswing7

      Top quality video ngl :) enjoyed myself

    60. oGingZ

      9:02 - 9:06 the sync there when they sang together lmao

    61. Agz

      It would've been so sick if they put uk drill and rap

    62. Lucas Tate

      Ups the editor of this video when they showed the song name and the teams they made jj and tobi old but kept josh the same

    63. damnation

      'young boys' are getting their baby faces flashed on the bottom left corner 😂😂😂

    64. bowen voowy

      I like how, when scoring, Harry Wick and Ethan are depicted as children, and JJ and Toby are depicted as elderly people))) And Josh remains the same

    65. Tf77 1802

      Does anyone have a spotify link for me? :)

    66. Tom Watson

      That weren't 3 seconds come on 😂

    67. Axel DP

      Simon’s with Naruto’s jacket 🤝

      1. Aarush Acharya

        Yes he surely is

    68. Jasper Low

      The voracious machine eventually burn because session consecutively order of a weary thermometer. fascinated, dizzy authority

    69. Shay

      3:10 did josh dirty on the scoreboard

    70. nicholas macri

      i love how for josh face in the bottom right corner they didn't put a filter on him because he's already old 😂

    71. A1x G1anden

      I like how this was right after the guess the price video. Btw the sound cuts out a few times

    72. Muhammad Rasya Thalhah Nabil Lubis

      simon jacket remind me of naruto jacket

      1. Aarush Acharya

        Yes it does

    73. Nathan Renwick

      The team icons are clearly wrong, JJ could never grow that beard

    74. Michael Hintz

      Did some of the video not have sound

    75. The True Squad

      the audio was going on away at some point

    76. EpikMurk

      K

    77. Ptao Tom

      I like how, when scoring, Harry Wick and Ethan are depicted as children, and JJ and Toby are depicted as elderly people))) And Josh remains the same

    78. FiRO Gaming

      so no one’s gonna talk about The OGs’ faces have an old man filter except Josh?😂😂😂

      1. Miracle Yuh

        Well there are so many people saying it so I don’t know why you said that

    79. Megane-Sama

      I like how they didn’t change Josh’s picture lol

    80. Monz Gaming

      Copy right claims be like 👁👄👁

    81. Solomon Bornshin-Smith

      Lol, I came here when I couldn't here the audio at 13:50 Edit: I know it's because of copyright

      1. Solomon Bornshin-Smith

        @Ptao Tom Which playlist

      2. Ptao Tom

        can anyone find the playlist?

    82. Tantantunkeladiwewe

      Ethan: "mans just here innit"

    83. Saltroy

      im 18 and know every single one apart from the scuffed version fo KIDS

    84. Maya Rousell

      pov: they blocked out cant stop the feeling so you came here

    85. KapX Kai

      Editors I see you 😏👏🏾👏🏾

    86. Kuroro senpai X

      I love how Oz's changed jj and toby face but not joshes.

    87. Alan Rapp

      I love how Josh’s face isn’t edited

    88. Arnesh Kamboj

      8:55 yoooo that was kinda dope by JJ ngl

    89. razor Flame

      Why does simon look like naruto

      1. Aarush Acharya

        Yes he is🤣

    90. Jasmin Akter

      josh: as long as you're having fun 19:14 Jj: I'm having a lot of fun 19:16 everyone: liked that

    91. Jayce Butner

      Simon lookin like naruto tho😂😂

      1. Aarush Acharya

        U are literally the 100th comment who was talking about simon's jacket lookin like naruto

    92. Prettyboykyrie Gaming

      What's the name of the song at 21:06 I forgot it

    93. niduoe stre

      They did Josh wrong by not even editing his face, mans just naturally old 💀💀💀💀💀

    94. Eskil Helgesen

      can anyone find the playlist?

    95. Vito Salluzzo

      I thought the speaker had a cross

    96. Tanvir Ahmed

      Simon out here looking like Naruto

      1. Aarush Acharya

        Yes it is

    97. Mr Rhys XD

      I thought it was kids by MGMT

    98. Brandy YT

      Bruh i just realised jj, tobi are old but josh is the same😂😂💀

    99. Lloyd Frayne

      22:05, lmao the only one who respected it was the one he offended